måndag 30 november 2009

Ute i skogen så Härligt!

Här är resultatet av min skogstur...Ett härta av vitmossa...
Jag

Mossa i massor härligt


onsdag 4 november 2009




För ett tag sedan gjorde jag flera lingonkransar så jag tänkte passa på att visa dem här..så enkelt och blir så fint att hänga på sin dörr.

Bloggintresserade

Om mig

Är en tjej som älskar att inreda och sy lite av varje..Mitt stora intresse är att Sy Tilda änglar!!Tycker dessa är så underbara att tillverka och roliga!!