onsdag 4 november 2009




För ett tag sedan gjorde jag flera lingonkransar så jag tänkte passa på att visa dem här..så enkelt och blir så fint att hänga på sin dörr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Är en tjej som älskar att inreda och sy lite av varje..Mitt stora intresse är att Sy Tilda änglar!!Tycker dessa är så underbara att tillverka och roliga!!