tisdag 1 december 2009

Massa Tilda Hjärtan!











Nu har jag sytt massa tilda hjärtan från boken Jul med Tildas vänner en helt underbar bok..




Lägger här upp lite bilder utav vad jag nu sytt de mestar kommer nog hamna på tradera..Endel har jag sparat till julklappar och beställningar!Så roligt när folk tycker om det man gör man blir så glad!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Är en tjej som älskar att inreda och sy lite av varje..Mitt stora intresse är att Sy Tilda änglar!!Tycker dessa är så underbara att tillverka och roliga!!