söndag 30 augusti 2009

Min andra Tilda Ängel

Denna gjorde jag i vintras!!
Nu använde jag min egen fantasi och tillverka denna väska utav min egen fantasi.
Hitta detta fina tyg i en mysig butik och tänkte de måste ja köpa och sy en Tilda klänning av och så blev det!
Sålde denna Tilda på Tradera
Saknar henne dock!!
Hoppas hon har det bra hihi!
Fly my Angel










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Är en tjej som älskar att inreda och sy lite av varje..Mitt stora intresse är att Sy Tilda änglar!!Tycker dessa är så underbara att tillverka och roliga!!