måndag 31 augusti 2009

TILDA HJÄRTAN!!!roliga att sy!!

Tilda Hjärtan!!satte Tilda kroner på dessa blev ju lite annat...Än på Tilda Änglar












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Är en tjej som älskar att inreda och sy lite av varje..Mitt stora intresse är att Sy Tilda änglar!!Tycker dessa är så underbara att tillverka och roliga!!