Detta var min första Ängel som jag gjorde av en matrialsats från Panduro!!Det var då jag upptäckte hur roligt det var att skapa dessa härliga figurer.!Kommer att lägga upp fler som jag gjort eftersom!!Hoppas ni följer med!!!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
Om mig
- Veronica
- Är en tjej som älskar att inreda och sy lite av varje..Mitt stora intresse är att Sy Tilda änglar!!Tycker dessa är så underbara att tillverka och roliga!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar