lördag 29 augusti 2009

Min första Tilda Ängel


Detta var min första Ängel som jag gjorde av en matrialsats från Panduro!!Det var då jag upptäckte hur roligt det var att skapa dessa härliga figurer.!Kommer att lägga upp fler som jag gjort eftersom!!Hoppas ni följer med!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Är en tjej som älskar att inreda och sy lite av varje..Mitt stora intresse är att Sy Tilda änglar!!Tycker dessa är så underbara att tillverka och roliga!!